maanantai 17. maaliskuuta 2014

17/31

Taas palataan aikatauluun. Mies painaa töissä tuplavuoroa, joten minulla on aikaa hääräillä ja blogata. Yritänkin nyt saada hiukan ajastettua juttuja, jotta ne tulisivat edes kutakuinkin säännöllisin väliajoin.

Minä valmistun suunnilleen kahden viikon kuluttua koulunkäynnin ja aamu- ja iltapäivätoiminnan ohjaajaksi, ja parasta aikaa suoritan viimeistä harjoitteluani erityiskoulussa. Siellä mikään päivä ei ole samanlainen, ja oppilaat pääosin aivan ihania. Välillä siellä kuitenkin on hyvinkin rankkaa, ja tämä maanantain oli yksi niistä. Töistä tullessani olin aivan loppu.

Perjaina minulle oli tullut Juju-kirjakerhon tutustumispaketti, ja onneksi en hakenut sitä silloin, vaan paketti pääsi tänään piristämään kamalaa päivääni. Paketista löytyi muistikirja, johon rakastuin totaalisesti. Muistikirjassa on viivoitettuja sivuja, sekä ruudutettuja sivuja, joihin voi piirtää vaikka neulekuvioita. :) Lisäksi paketissa oli virkkuukoukkusetti, jossa oli koot 3-9mm!

No olihan siellä ne itse kirjatkin. Valitsin ensimmäisiksi kirjoiksi Debbie Blissin Ihanat neulelahjat sekä Anne-Marte Waleurin Paljon iloa paperista. Molemmissa oli muutamia kivoja juttuja, mutta ikäväkseni on kyllä sanottava, että pieni pettymys nuo kirjat olivat.

Paljon iloa paperista-kirjalta odotin enemmän ns. arkisia ideoita, kun taas siellä oli paljon ideoita juhliin, esimerkiksi kutsukorteille. Ihanat neulelahjat-kirjassa taas innostuin toden teolla vasta lasten lahjaidoiden kohdalla, kirjassa oli paljon suloisia juttuja. Harmi vaan, että nekään eivät ole minulle ajankohtaisia, kun kenelläkään tutulla ei pieniä lapsia ole, ja omiakin saa odottaa vielä hetken.

Kokonaisuudessaan kirjat siis olivat ihan kivoja, mutta ehkä eivät ihan minulle tarkoitettuja. Mielenkiinnolla kuitenkin odotan tulevia kuukauden kirjoja. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Subscribe to RSS Feed